Tema: Re: iPhone 4 atrišimas
Autorius: Kristupas
Data: 2011-09-20 00:34:40
SIM iskirpimui yra specialus irankis (jei kam reikia - kreipkites), is LT
korteliu su bites kortelem (abonentinem) yra bedu. Itarimas, kad ju voltazas
netinka gevey'ams. Wifi problemos is fantastikos srities, su 3G buna
problemu. Tiksliau ne su paciu 3G, o su ieinanciais skambuciais kai 3G
ijungtas.

Turint omeny, kad cia nera normalus atrisimas ir kad kai kuriais atvejais
(pvz. turint omni) nera kitu iseiciu, sueina jie.

"Korke"  parašė naujienų news:j57did$jnl$1@trimpas.omnitel.net...

Tai operuok reikiamom frazem ir niekam nekils klausimu, nes pats pirmas
sakinys "Atristi paprasta. Jei iOS <= 4.3.3" ...kokia cia xuinia. Cia
yra "nulauzimas" (jailbreak'as), kad galetum appsus netik is appstore'o
naudoti.
Atrisimas yra kada gali bet kurio operatoriaus kortele naudoti.

Autoriu kaip suprantu nulauzimas nei domina nei ka, o ka tu cia savo
isminti bereikalingai lieji tai ka as zinau.

Autorius rase, kad pas ji USA variantas is AT&T - tada belieka tik gevey
sim (asmeniskai nebandes, bet perkant is ebay galima ant kokios piguvos
nelabai veikiancios uzsiraut, dar teko skaityt forumuose, kad ne su
visom lietuviskom kortelem tas gevey suveikia, taip, kad vel.). Tuo
paciu iskart reik pasirupint micro sim'u ir dar ziurek, kad netektu
dilde padirbet, kad ikomponuot ta micro sim'a ir gevey i bendra
"buterbroda" kad normaliai kontaktuotu jie ir veiktu. Ir, nezinau ar
visiems, bet buvo parasymu apie slubuojanti 3G veikima, wifi puliavima
su gevey... bet gal cia nurasykim individualiems atvejams kai tel
pakrustas iki to buvo.