Tema: Re: Nokia E6: ar kas nors bandet?
Autorius: padugne
Data: 2011-09-05 10:09:51
On Mon, 05 Sep 2011 08:50:03 +0300, klausimas wrote:

> tai kad pasene naujienos tavo, tas symbianas dar pagyvens pora meteliu,
> vis dar eina atnaujinimai, t.y. ka tik symbian anna paleido ant daugiau
> rageliu, sklinda gandai po annos ateis dar kazkas, taip kad dar
> ateinantis vasaris, ir dar ateinantis vasaris tikrai bus su symbianu :)
> atnaujinimai taip pat eina pilnu tempu, be jokiu pokyciu

Kaip sakydavo tulas McCoy - "he's dead, Jim".

Pacioje nokijoje tuoj visai nebeliks symbian developeriu. O tie updeitai
tai tiesiog galu dadirbimas, tam kad uzimt dar likusi symbian staffa
(keliu tukstanciu zmoniu taip greit neismesi) beigi parodyti kad kazkas
vyksta. Tol kol negali parodyt nei vieno WP7 devaiso.

Seip tai man nokijos nuosirdziai gaila, sprendziant is aziatu anonsu
panasu kad m$ juos gerokai paturejo.

--
kthxbai.