Tema: Re: Nokia E6: ar kas nors bandet?
Autorius: klausimas
Data: 2011-09-05 08:49:57
tai kad pasene naujienos tavo, tas symbianas dar pagyvens pora meteliu, vis
dar eina atnaujinimai, t.y. ka tik symbian anna paleido ant daugiau rageliu,
sklinda gandai po annos ateis dar kazkas, taip kad dar ateinantis vasaris,
ir dar ateinantis vasaris tikrai bus su symbianu :) atnaujinimai taip pat
eina pilnu tempu, be jokiu pokyciu