Tema: Re: Iphone 4 ir apps'u instaliavimas
Autorius: padugne
Data: 2011-08-30 09:34:26
On Tue, 30 Aug 2011 09:10:10 +0300, Aladdin wrote:

> Nieko as nenoriu aiskinti. Man paprasciausiai reik issiaiskinti
> mechanizmus, kurie derintusi su musu istatymais ir kartu su apple. Gales
> gal ir jie patys pirktis, bet tam tikrus apps'us reiks kazkaip sudeti.

Cia tau ne kokis nors androido ar wm bardakelis kur simtai auksarankiu
prigalvoja tukstancius mechanizmu.

Cia grieztai priziurimas jo sv. dj. gerb. jobso I rutu darzelis kur
uzdrausta viskas kas nera leista. O kas leista yra smulkiai surasyta.
Kartu su dailiu palaimintu auksrankiu saraseliu.

> Valstybine kontora be viesuju pirkimu ne pirst, kaip tu firmos kreditke
> kabinsi?:)

O koks man skirtumas? Klausei kaip tai daroma fliukylende tai ir parasei.

Bet seip tai negi zadi skelbt konkursa del konkretaus softo pirkimo is
appstore ir tikiesi, kad abaliai patieks keleta tarpusavyje
konkuruojanciu pasiulymu? :)

--
kthxbai.