Tema: Re: patarkit mobilaus modeli
Autorius: partizanas
Data: 2011-08-24 12:41:18
nu supratau. siaip rankinuke dazniausiai voliojasi muiline, tai nuotraukos
reviewsuose paziurejau panasios kokybes gaunasi, bet nepastebejau kolkas
patalpoj darytu fotkiu su tuo htc. reikes dar paieskot :)

"Caponi"  wrote in message news:j32fk6$p1q$1@trimpas.omnitel.net...

Na navigacija yra viena is tu sriciu, kur WM dar nera atsilikusi nuo
Androido :-), todel su tavo norais ir biudzetu HD2 galetu buti labai
svarstytinas variantas (gal uz 600 Lt ir nelabai rasi, bet uz kokius 700-800
turetu but realu) - filmus rodys, navigacijos yra is esmes visos
populiariausios, galu gale i sita daikta sekmingai ir Androida sumest
galima. Imdamas nauja iki 1.2KLt hardwariskai galingesnio daikto tikriausiai
negausi, jau nekalbant apie tai, kad galimybes kardinaliai kaitaliot OS'a
tikrai neturesi (nu bet cia gal tau  ir neaktualu :-)). Minusas - fotikas.
Lauke dar puse bedos, patalpoj nieko gero, tik tiek, kad as dar nemaciau
padoriai fotkinancio debiliako, nebent kas stebuklingo pasirode per
paskutini pusmeti, tiesiog kai kolkas apie aparato pakeitima negalvoju, tai
labai nesidomejau...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi