Tema: Re: Plansetai
Autorius: padugne
Data: 2011-08-19 19:48:55
On Fri, 19 Aug 2011 17:18:12 +0300, JOnas wrote:

> Na man tai esminis dalykas, kad veikti pats plansetas 3G, ateityje 4g
> tinkle.

Kaip bus "ateityje" niekas nezino, nes 4G siais laikais visi vadina tai
kas papuola. Vieniems tai LTE, kitiems WiMax dar kitiems HSPA+. Plius per
visus imanomus daznius pradedant 700mhz baigiant 2.6ghz.
Todel toki tableta teks "ateityje" ir pirkt, o siandien teks pasitenkint
3G su HSPA.

> Ka manote jei kritiskai, apie mano pasiulytus modelius. Aciu.

O ka apie juos manyt? Vienas plonesnis bet su zumzungo touchwiz. Kitas
storesnis uztat be jokiu saviveiklu. Kas labiau patinka ta ir imi.

--
kthxbai.