Tema: Re: operatoriu pasiulymai
Autorius: Aurimas
Data: 2011-08-16 15:19:44
"SIM lock - veikia tik su Omnitel SIM kortele. Komplektacija:2GB microSD, vartotojo vadovas, usb laidas, kroviklio blokelis, ausinės. Google Search, Youtube, Gmail, Document viewer. Įspėjame, mobiliojo ryšio operatorius neatsako už gamintojo pateiktos informacijos apie mobilųjį telefoną neatitikimą aparato parametrams. Išsamios informacijos prašome ieškoti gamintojų svetainėse"