Tema: Re: operatoriu pasiulymai
Autorius: lllll
Data: 2011-08-16 14:11:21
Niu aš be ragelio ėmiau T2 "Mini" planą, dar seniai. 100MB nemokamai,
skambinu/sms rašau nedaug, per mėnesį sumoku 5-10Lt (išimtiniais atvejais
daugiau). Skambino čia berods O, siūlė 200MB, 200 min, 200sms už ~20Lt.
Pasiunčiau toli, nes jei aš 100 neišnaudoju, kodėl turėčiau dvigubai
brangiau mokėt už tuos pačius neišnaudotus...
Iš tų, kas internetą siūlo, nelabai kas daugiau kaip T2 ir yra, nes visur
kitur jei interneto planas, iš karto kaina be kokių 15Lt nejuda...
Kiek skambino B ir O, tai 5-10 Lt ribose nelabai turi ką pasiūlyt iš planų.
Gal dabar jau kas pasikeitė...

lllll

"Z"  wrote in message news:j2df7u$40l$1@trimpas.omnitel.net...

pokalbiu tarifai gali buti ir dideli, abonentinis svarbu mazas:)