Tema: Re: news groups reader androidui
Autorius: padugne
Data: 2011-07-17 22:48:12
On Sun, 17 Jul 2011 01:27:57 +0300, ejs wrote:

> dabar mano Defy okupavo, negaliu patikrinti ką Švilpikas mano šiuo
> klausimu.

svilpikas tuo klausimu apskritai nieko nemano, o tupai siurbia nuo
seniausiu iki naujausiu. Dar galima pasakyt "pamirsk visas senesnes",
t.y. catchup.

> manau reiktų pildyti skyles nuo 290 žemyn.

Tame ir fintas kad kiek juzeriu tiek nuomoniu. Visu laimingais zinoma
nepadarysi, bet reiktu bent jau keleta.

>  > O juzeris tuo metu apskritai
>
> ko gero reiktų gauti header'ius, pagal juos atkurti thread'us ir tuomet
> jau galima siurbti konkretų thred'ą su "Daugiau žinučių iš šio
> susirašymo". Arba apskritai nusiurbti pre-fetch'o stilium.
>
> O ką daryti su naujais thread'ais? Vėl tektų siurbti standartiniu būdu.
> Tai ar verta išradinėti dviratuką? Nepatinka thread'as - aiškiai
> ignoruojam.

Smagumas tame, kad siurbi ne threada o zinutes. Jei threadas nepatinka,
tai jo headerius vistiek teks srebtelt.

--
kthxbai.