Tema: Re: news groups reader androidui
Autorius: padugne
Data: 2011-07-11 21:01:16
On Mon, 11 Jul 2011 09:39:58 +0300, Toxis@ze_yval_place wrote:

> chia pokshtas buvo.. padugne kazhkada tiesiog vieshai pasigyre, kad
> bando kazhka krapshtyt ir perdarinet, bet paskui matyt rankos nusviro, o
> gausybe susidomejusiu tautiechiu taip ir liko su groundhogu;)

Nu ne, rankos nenusviro. Tiesiog:

a) turiu dafiga ka veikt tiesioginiam darbe
b) siuo metu nutariau (esu priverstas) max riboti savo sedejima prie
kompo.
c) vis dar neturiu sekancio privataus androido.

Todel nejuda pirmyn. Nemazai ka jau pataisiau, pvz postus dabar siurbia
kokius 10x greiciau. Ir pasiurbes nebeluzta. Tik tiek, kad jis ten toks
makaroniskas, kad viena vieta pataisius sugenda kita. Taip ir tempiasi,
patrauki uz vienos virveles, islenda 3 kitos.

--
kthxbai.