Tema: Re: Android ir MPEG2
Autorius: padugne
Data: 2011-07-03 01:33:48
On Sat, 02 Jul 2011 14:59:04 +0300, Doxlas wrote:

> Esme - androidinis iGO tai iGO Amigo - supaprastintas "tikrojo" iGO
> variantas. Bet jame yra 3D - ir reljefas, ir namukai, ir automobiliukai.
> Va ko nera - tai marshruto planavimas per kelis tarpinius tashkus,
> perspejimu apie radarus nustatymai, keliones tikslo nurodymas
> koordinatemis. Dalis trukumu ishsprendzhiama skinu pagalba. Jei reikia
> visokiu kaimu -didelis pliusas yra TopMap zhemelapiai.

Na viena tarpini tiksla nurodyt galima, paprastai pakanka.
Kas mane IGO labiau nervina tai tai, kad vaziuojant niekaip nepazoominsi
zemelapio. Arba bent jau "ant staigiuju" neradau kaip. Kartais (seip tai
daznai) norisi pamatyt bendra vaizda, nes pvz sicilijoje igo neretai
bande nuvest per miesto centra kur (a) vietomis fiziskai nepravaziuosi ir
(b) telefonas momentaliai praranda palydovus ir pasako "o nuo cia zinokis
kaip nori" :)

Ir dar seip ryja daug elektros. Gugliaus mapsai net ir su savo 3d gerokai
taupesni.

--
kthxbai.