Tema: Re: Android ir MPEG2
Autorius: Doxlas
Data: 2011-07-02 14:59:04
Esme - androidinis iGO tai iGO Amigo - supaprastintas "tikrojo" iGO
variantas. Bet jame yra 3D - ir reljefas, ir namukai, ir automobiliukai. Va
ko nera - tai marshruto planavimas per kelis tarpinius tashkus, perspejimu
apie radarus nustatymai, keliones tikslo nurodymas koordinatemis. Dalis
trukumu ishsprendzhiama skinu pagalba.
Jei reikia visokiu kaimu -didelis pliusas yra TopMap zhemelapiai.

Alternatyva (jei telefonas bent 600 MHz proca turi ir nors kokia 3D hardware
acceleracija) - Sygic Navigation 11.0.2. Yra ir tarpiniai tashkai marshrute,
gps koordinachiu ivedimas, 3D namukai, bet zhemelapiai tik TeleAtlas.

Silpnesniam telefonui - Sygic mobile maps 10 8.24. 3D nera, visa kita yra.
Zhemelapiai TeleAtlas ir Navteq.

Dar alternatyva - Navigon 3.6.1. 3D nera, zhemelapiai Navteq.