Tema: Re: Klausimas elektronikos zinovams
Autorius: Kaplius
Data: 2011-06-26 14:17:49
nu tai pirstelejo klausimo autorius thread'e auksciau, kad matai jam net dykai neisiulyto obuolio ir bandydamas paguost savo savimeile kazkuo "rimtesniu" pavare nerealiai protinga minti cia.... xulish telikas su toooookiu ekranu pigesnis....
o jus cia plesotes ir aiskinat..... nu jei pas zmogu mastymo vystymasis sustojo ties kokiu 12 gimtadieniu,tai negi cia musu beda ?