Tema: Re: HQ nokia mokrofonai
Autorius: Veritas
Data: 2011-06-10 23:03:02
o tai dedi plokste ant groteliu ir is sonu nesuspaudi niekuo?Ziurinejau ir
as tuos kvarcinius pakaitinimus,bet jie man buvo per auksti,o sitas,manau
pats tas.iki 100 su biskiu labai greit ikaitina.Man atrodo,kad jei ant
groteliu dedi,tai viduj labai ikaista ,nes ner kur orui iseit.Man jau buvo
nutrukusi ta pakaitinimo viela. Gal del to,kad kazkas is virsaus uzgriuvo ir
toj vietoj isdge.