Tema: Re: HQ nokia mokrofonai
Autorius: Veritas
Data: 2011-06-10 15:49:48
tai vistiek gaunasi pasildymas su fenu,ne tai kad salta iskart is virsaus
dideliu karsciu.as naudoju ct-850k is virsaus kaitint,tai air buna tarp 2 -
min,o heater nuo 3 - 4,5.  Burbulus formuoju ant 3 nustates,nes maziau
deformuojasi  trafaretas.Mikrafus irgi ant 3- 3,5  kaitinu,ilgiau ant
preheaterio palaikes,kad is virsaus maziau reiktu kaitint.