Tema: Re: nokia e7
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-03-15 00:51:19
Tai gamykliniai brokai vienas dalykas, broką nuneši pataiso arba grąžini
pardavėjui ir pasiimi pinigus.
Konstrukcinis brokas, kurio broku nepripažįsta, yra blogiau, nes tenka
su juom gyventi. Na pardavinėja ten sako applas kokią tais gumą už $30,
tipo apsauga :/ Bet tai patys suprantat, nusiperki tipo šedevrą už $$$,
ir apkarstai jį kažkokiom gumom :( Na kaip šitam filmuke:
http://blogs.consumerreports.org/electronics/2010/07/apple-iphone-4-antenna-issue-iphone4-problems-dropped-calls-lab-test-confirmed-problem-issues-signal-strength-att-network-gsm.html

Kitiems gal ir dzin, bet aš kažkaip jaunystėj buvau išauklėtas, kad prie
aukštadažnių antenų negalima kišti nagų ir arti eiti, jei siųstuvas
įjungtas. O čia ne tik prie smegenų dedi, bet dar ir plikom rankom už
antenos turi griebtis, na tai man kažkai išvis nepatinka.