Tema: Re: nokia e7
Autorius: padugne
Data: 2011-03-12 17:14:59
On Sat, 12 Mar 2011 11:19:22 +0200, klausimas wrote:

> na tos programytes visokios tikrai daznai tik pazaidi ir pamirsti, juk
> teoriskai ir i paprasta rageli gali susimesti kruva java programeliu ir
> pazaisti :). Man asmeniskai smartfonas tuo smartiskesnis kuo jis gali
> atlikti daugiau funkciju, t.y. buti vaizdo grotuvu pajungus prie teliko,
> buti interneto prieiga, redaguoti reikiamus dokumentus, fotografuoti,
> galiausiai zaisti zaidimus ir panasiai, zodziu buti supaprastintu
> nesiojamo kompo analogu. Berods Motorola Atrix idomiai pateikiamas, kur

Smartfonai tuom ir smartfonai, kad minetos funkcijos yra pleciamos beigi
papildomos pagal kiekvieno konkretaus vartotojo poreikius ir skoni.
Minetos "programytes" tuo ir idomios, kad ju pagalba telefonas gali
igauti reikiamu funkciju kuriu nenumate gamintojas.

Ir minetos "java programeles" (turbut turi omeny J2ME MIDP midletus) siuo
atveju niekuo labai nepades del savo prasto integravimo i bendra telefono
OS.

--
kthxbai.