Tema: Re: paaiskinkit dualsim telefu navorotus ir apribojimus, prasau.
Autorius: Casper
Data: 2011-02-28 16:34:18
Viskas dirba taip pat kaip su dviem telefonais, tik gal negali vienu metu
kalbet ir is kito numerio sms rasyt (nebandziau dar). Pasirenki is kurios
korteles skambinti/sms rasyti/prie interneto jungtis ir t.t. su mygtuku sone
(pas Samsunga). Visas rysiu registras taip pat yra atskiras, viska matai kas
kurioj koretelej vyko.