Tema: Re: paaiskinkit dualsim telefu navorotus ir apribojimus, prasau.
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-28 16:12:07
naudojau labai ilgai dualsim samsunga (dabar ji dar vis naudoju, tik su
viena sim).
Abi korteles visada gyvos, gali pasidaryt, kad arba abi, arba kuri nors
viena galetu turet call waitinga kai kita kalbama (tiesiog pypsi i ausi, kad
skambina i kita, gali viena skambuti holdint pereit i kita, arba viena
numest, pereit i kita). pas mane darbinis buvo su call waitu, naminis, ne -
tobish jei kalbu su darbiniu, asmeninis rodydavo kad uzhimta.
Autonomija tarpusavyje tokia, kad abi turi savo knygutes, kurios bendrai
matomos kontaktu sarashe (iejus i vidu parodo kurios korteles tai
kontaktas) - gali tiek skambint, tiek rashyt ish abieju korteliu (pasirenki
su mygtuku shone).
kazhkas buvo negerai.. bet bijau sumeluot, berods nerodydavo i kuria korta
atejo sms.. o gal jau maishau - bet chia toks mazhas minusas...
ai! va - darbini geriau pasidaryt kaip pagrindini numeri, nes bent jau man,
geriau kazhkam ish 'savu' netychia paskambint ish naminio, nei klientui ish
asmeninio;)