Tema: Re: Sunervino Nokia
Autorius: Dm
Data: 2011-02-20 21:52:41
ir ko gi tarkim nokia e52 nesugeba? cia e52 kaip pvz.
ebanku padaryt pavedima ir tai imanoma.
youtube video paziuret no problem.
Bilekokia info per google surast ant smugio jokiu problemu.
Man 1 kartui I savaite, skubiam atvejui reik plyta nesiot kisenei?
Nebutina. Mano poreikiai kitokie.
Tavo kitokie.
Visus I viena linija statyt nereiketu. Jau seniai tu monobloku nebutu jei
butu tik keli nesusiprateliai nesuprantantys nauju technologiju privalumus.

"Grupz"  wrote in message news:ijne31$a5o$1@trimpas.omnitel.net...

?taip tu teisus.. ne visiems reikia super telefonu.. bet turiu nuliudinti..
dazniausiai telefonus keicia prijauciantys naujiems laikams ir naujoms
technologijoms bei daro didziausias apyvartas.. o su tuo bele spaudzias
mygtukas tai sedi 5metus ir ne krust.. ir kaip cia pasakius.. man ir atrode
tie smartphonai sudonai.. nusipirkau ir dziaugiuosi, nes dabar as
nepriklausomas visur ir visada.. ateini I shopa pyst barkoda, pyst foto
searcha, pyst belekokia info..
pyst softa pagal savo poreikius.. ir vaikstai kaip po gero sexo ;)
va tau ir laikai.. as jau uz jokiu pinigus pyp pyp nepirkciau.. nes
neisivaizduoju ka daryciau jei man viduri gatves prisireiktu kokios firmos
telefono ar emailo, ar dar kokio velnio susizinot..
kaip sakant laikas bega.. smartphona panaudojes nei vienas nebegrys prie
senesnio jei speja su technologiju pulsu ir tobulejanciu gyvenimu, kada
vienas paspaudimas daro 10funkciju, o ne 10 paspaudimu 1.. : )

"Dm"  wrote in message news:ijbevs$8f1$1@trimpas.omnitel.net...

nepergyvenk, tas pats mobile-review kuris pastaruoju metu pila ant nokia
shudus kibirais pripazista, kad monobloku segmente nokia neturi visiskai
jokiu konkurentu. nemanau kad paims ir ta nisha panaikins. tures savo
klientus kuriems px tie touchscreenai bent jau kol kas.
Tiesiog neturi nokia nieko pasiulyt tiems kurie perka iphone ir htc.
griebiasi siaudo

"Murmiau"  wrote in message news:ij9e2o$dbr$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ka dabar reikes rinktis is tokio segmento kaip E52 ar E72, kur
symbianas buvo be jokiu kvailu touchscreenu?