Tema: Re: Sunervino Nokia
Autorius: padugne
Data: 2011-02-18 19:36:50
On Fri, 18 Feb 2011 11:28:05 +0200, VNO wrote:

> si Nokia+MS istorija man labai primena  Motorola+Apple istoja, kai Apple
> papiso Motorola ir ismete kaip panaudotus triusikus.

O ka abalei padare motorolai? Jei tu apie perlipima nuo PPC ant x86 tai
sioje vietoje abaliu nera kuo kaltinti, PPC tiesiog banaliai nebepasivijo
ir nebuvo perspektyvu kad pasivys ateityje. Tos skyrybos manau tenkino
abi puses, nes motorolai su ibm irgi tingejosi terliotis del tu triju
apple procesoriu (todel developmentas atvirai stabde).

Plius tai nepalyginamos situacijos. Jei apple tiesiog buvo vienas
daugelio klientu, tai mazaminkscio ir nokijos atveju nokia isteka uz
pardavejo, be jokiu alternatyvu.

--
kthxbai.