Tema: Re: Ats.: Nokia ir Microsoft: prasideda įdomūs laikai :)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-02-19 14:54:16
Dėl androido nustūmimo - pasiskaičius apie WP7:
http://www.mobile-review.com/review/windows-phone7.shtml
apima didelės abejonės. Net ir pačios pirmosios android versijos buvo
funkcionalesnės (naudojuos nuo versijos 1.1).

Kažkodėl įsivaizduoju, kad laptopą namie naudoja tik browsinimui, paštui ir
youtubei mažuma, ypač tarp jaunesnės kartos.