Tema: Ats.: Nokia ir Microsoft: prasideda įdomūs laikai :)
Autorius: Blynas
Data: 2011-02-19 12:11:39
"faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:ijnt32$rm7$1@trimpas.omnitel.net...
> ir beje, kokie cia idomus laikai?
> nokiai idomus laikai buvo 2000m, o dabar tai juokingi.

Man tai kaip tik dabar įdomiau - ką duos rinkai tokio, ko dar nėra? Nes mano supratimu tik taip jie tą rinką užiminės...

> o paskutine naujiena, tai ar kada buvo, kad asmeniniu kompiuteriu parduodama daugiau nei telefonu?
> visada telefonu daugiau.
> o kad ima viena telefonu kriteriju ir isskiria kaip atsikra grupe, tai cia tik zaidimas makaronais.
> dar tegu lygina, ar daugiau kompiuteriu ar telefonu su 3.5mm ausiniu lizdu.
> na sumaste lyginti tik su tais tel, kurie tipo 'ismanieji' vadinasi, na gali dziaugtis, kad kompu daugiau.
> pradejo telefonu daugiau gaminti 'ismoniuju' vadinamu, atpigo ju kainos ir, o stebukle, - pasirodo 'ismaniuju' daugiau parduodama nei kompiuteriu!

Už to slypi ir funkcionalumas, ir galimybės, ir programų pasirinkimas. Kuo didesnė rinka, tuo daugiau visko atsiranda. Kaip ne kaip, bet jei namuose kompą naudojai tik tam, kad susirašyti kartais per Skype, pasitikrinti statusą Facebook, pažiūrėti žemėlapį Google Maps, pažiūrėti kino repertuarą ir treilerius imdb.com, paskaityti knygą ar jos dalį, paskaitinėti naujienų antraštes, pažaisti šachmatais ar kitą žaidimuką, pažiūrėti akcijų kainų pokyčius, ar atlikti dar visą eilę darbų, tai kompo nebereikia - tam užtenka telefono. Atkrenta problema dėl pakrovėjų, svorio, dydžio ir vežiojimosi po keliones. Ir tikrai išmanieji telefonai užkariauja tą žmonių dalį, kuriems nešiojamas kompas reikalingas išskirtinai kelionėms, ypač tolimoms. Taip kad tai savotiškas lūžio taškas...