Tema: Re: kaip patikrinti ar telefonas vogtas?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-02-13 15:29:16
Tai as ir norejau pasakyt kad naudotas turi turet pirkimo ceki ar faktura ir dar pilna koplekta
o firmele kuri nenori israsyt telefonui pardavimo ceki ar faktura pati isiduoda
apie nesvaru pardavinejima.

Beja jau girdejau tik nezinau nuo kada isigalios ant fakturu ir kitu dokumentu
neprivaloma bus anspauda det uzteks tik paraso, o tai mano manymu labai palengves
sukciams vokta paverst nevoktu. Jau daba faktura spauzdina ant paprasto balto lapo
kai seniau buvo specialus su vandens zenklais popierius o kai dar ir anspaudo nereikes
tada visai popierelis faktura bus bevertis.
R.

"Baubas"  parašė naujienų news:ij82jd$ib9$1@trimpas.omnitel.net...

Kas toki poperiu rasys?
Parases toki popieriu pardavejas kad ir normalu telefona parduodamas gali
veliau turet problemu su mokesciu nemokejimu.
O ir nauda is jo abejotina. Visokie savarankiski rasineliai is esmes teiseti
tik su notaro parasu salia. Veliau jo teisetuma tektu irodinet teisme. Siaip
ar taip valakitos daug.
Kitaip tariant nenorint problemu reikia pirkt butinai su dezute ir kad butu
ankstesnis pirkimo cekis ar fakturos kopija.