Tema: Re: kaip patikrinti ar telefonas vogtas?
Autorius: Baubas
Data: 2011-02-12 10:43:34
vienintelis 100% patikimas budas tai pirkt paruotuvej ir gauti ceki arba
faktura
na zinoma perkant naudota jei prie jo yra dezute su garantija ir pirkimo
cekiu irgi tikimybe kad vogtas beveik nuline. Daug kas "dokumentais" laiko
vartotojo instrukcija, taciau taip nera. Pirkimo dokumentas - tai kasos
cekis ar faktura, dar geriau jei ir garantins lapas kad ir pasibaigusiu
garantiniu terminu yra.
Perkant tik telefona su pakroveju visaip gali baigtis.
Jokiu black listu nera. Jei telefono imei blokuotas, t.y. telefonas paraso
jog sim korteless registracija nesekminga, arba rysi rodo taciau paskambint
negalima - tai 99% tikimybe kad vogtas. Beda tame kad imei kartais
blokuojamas ir tik po menesio nuo vagystes.