Tema: Re: Tele2 durniuoja ?
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-19 16:20:47
Tu skaitei mano postą iki galo, kainą matei?
Tai žinok už tokią kainą viskas ten sukonfiguruota kaip reikia, kai koks
Omnis pakoreguoja ir sukonfiguruoja, po dar paskaičiuoja tai žinok
pasiūlymas gaunasi labai patrauklus, bet mėnesio gale išlenda tos Omnio
konFIGuracijos į triženklius skaičius. Ar kada esi matęs, kad vidutinė įmonė
turėdama 6 vadybininkus (viso 9 ragelius), kuris kiekvienas turi klientų
bazę mažiausiai po 500 įmonių gautų sąskaitą 221 lt/mėn būdama Omnyje?