Tema: Re: Tele2 durniuoja ?
Autorius: NoLife
Data: 2011-01-18 17:43:03
On 2011.01.18 17:20, Mr.Scorpion wrote:
> Ant mano Xperia X1 nuo vasaros pradzhios tokie vejai su pildyku.
> Ysidejau Labas korta - viskas OK. Pildyka ysidejau y sena Nokia 2610 -
> at to "she" veikia normaliai.

Pildyk su šituo bajeriu apskritai turi problemų. Telefonas nustatytas
griežtai GSM'ui. Karts nuo karto kažkodėl žmonės pradeda
neprisiskambint. T.y. telefonas stovi prieš akis, rodo kad su ryšiu
viskas OK, bet prisiskambint į jį neina. Iš jo skambint - be problemų.
Padedi ragelį ir vėl į numerį prisiskambint neina.
Teko laaaabai ilgai pasikoliot su konsultantėm "tai ar aš durnas, ar vis
tik tu man vakar prisiskambint nesugebėjai", kol po keleto "jūsų
problema patikrinta, sutrikimų nerasta" SMS, pagaliau gavau "problema
pašalinta". Nuo tada - viskas lyg ir OK.