Tema: Re: Moto xoom - geras ir idomus sprendimas
Autorius: padugne
Data: 2011-01-11 21:56:17
On Tue, 11 Jan 2011 10:58:19 +0200, VNO wrote:

> man, kaip paprata office ueriui uztektu :) aisku noreturi matyti ten dar
> MS softa ir galimybe imesti Corel, Autocad irdar pora programeliu :)

Tai no problem, bus gi citrixo klientas, galesi sau pasijungt prie
fortkiu ir dziaugtis.

O tiesiai devaise M$ softo geriau pamatyt nenorek. Nebent WP7 formoje.
Kitaip bus kaip su dabartiniais windows tabletais.

Bo kaip ne be pagrindo pasake interlio atstovas "bepigu tiem ARM
isivaizdint kai jiem nereikia traukti windowsu".

--
kthxbai.