Tema: Re: Moto xoom - geras ir idomus sprendimas
Autorius: VNO
Data: 2011-01-11 15:43:47
dabar dirbu su netbook (samsung NC 10) - tai jo man per akis pakanka ofise dirbti, plius smulkmems AutoCAD ir Photoshop .
pajungu darbe prie 20" moniko, klavas ir peles. Namuose jau siaip tik del bajerio naudoju.
1.2 kg.

Jei toki Moto galima butu suderinti u dabartiniu mano softu - butu super sprendimas :)
Namuose pakaktu tada tokio telefono :)

VNO