Tema: Re: Q: su kuo patogiau tvarkyti Spica?
Autorius: Saulius
Data: 2010-12-28 14:08:27
On 2010.12.26 20:09, Darius wrote:
> Sveiki,
>
> gal patarsite, su kuo patogiau tvarkyti Spicos (Samsung i5700) kontaktus?
> Firmwaro versija 2.1, pats atnaujinau, gerai veikia, modu ar dar kazko
> daugiau neinstaliavau.

   Aš naudoju šį http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=191898 .
Tiesa, jis į SIM irgi nerašo, bet užtat turi nerealiai patogų interface'ą.
   Svarbiausia, kad gali bet kada ištraukti USB laidą, arba vėl įkišti.
Nes jis naudojasi Application debug režimu (nereikia montuoti ir panašiai).
   Ir dirba ne tik su kontaktais, bet ir kalendriumi, SMS'ais ir dar kai
kuo.

   Tiesa, nežinau, ar dirbs su Spica - pas mane Galaxy S.

   Iki,
   Saulius