Tema: Re: Q: su kuo patogiau tvarkyti Spica?
Autorius: Darius
Data: 2010-12-27 17:27:08
Labas,

as gmaile nelaikau telefonu saraso. Atjungiau Androide sinchronizacija ir
gmaile nesimato mano telefonu knygeles. Pas mane nedaug, tik apie 250
telefonu SIM korteleje. Bet kam man juos google laikyti? Po to dar, ziurek,
prades kokie somalieciai ar panasus skambinti tais numeriais.

Tai va, o tie appsai, skirti redaguoti ir SIM kontaktus, mano atveju nei
vienas neveike, kaip turetu. Kai kurie rase, kad negali nieko pakeisti SIM
korteles telefonu atmintyje, o kai kurie tarsi viska dare, bet isejus is
redagavimo ir vel nuskaicius SIM telefonus, jokiu pakeitimu nebuvo issaugota.

Kol kas ta Spica naudoju kaip pagalbini - daugiausia del GPS ir interneto.
Kol SIM telefonu knygeles normaliai negalesiu tvarkyti, skambinimui naudoti
neskubesiu.

Tik spelioju, ar cia firmware kazkokia dar neisbaigta, ar taip ir turi buti?
Gaila, nepabandziau, kol dar 1.5 firmware buvo ideta, kai naujas buvo.