Tema: Re: BB paslauga vs internetas
Autorius: arne
Data: 2010-10-28 13:58:57
man sake jog vienu metu negali buti interneto paslauga ir BB paslauga,
taigi man reikia apsispresti.
Tai visgi kaip suprantu ta BB paslauga daugiau susijusi su instant mail
chekinimu ar kazkas panasaus + duomenu spaudimas. Bet jei nespaudzia
paveiksliuku muzono ir panasiu dalyku tai ir nekas. Taciau kaip suprantu
spaudzia duomenis narsant internete, kas paspartina narsyma ir sumazina
laginima.