Tema: Re: BB paslauga vs internetas
Autorius: NJ
Data: 2010-10-28 10:02:51
IMHO BB telefonas be BB paslaugos nieko vertas. Duomenis tikrai spaudzia
ispudingai. Aktyviai naudojant el. pasta, kartais paskaicius delfi, lryta ir
siaip panarsius internete dar nei karto nevirsijau 200 MB per menesi.
Telefona naudoti kaip modema pajungus prie kompo galima be problemu, pats
nenaudoju bet bandziau - veikia.