Tema: Re: GSM planai uzsieniui
Autorius: Algis
Data: 2010-10-26 10:51:26
Vienas didelis skirtumas, kad net E52 batarkę su Skype galima užlenkt
per parą...

Kitas skirtumas, kad per 3G lagas dažnai būna bjaurokas.
Tiesa sakant man normaliai pašnekėt per 3G pavyko tik bandant.

Kiek realiai prireikdavo paskambint kur nors į užsienį iš Skype per 3G,
baigdavosi pokalbis per normalų GSM... tai lagina nesveikai, tai
trūkinėt pradeda.