Tema: Re: GSM planai uzsieniui
Autorius: Bronco
Data: 2010-10-26 03:53:26
On 2010-10-25 19:02, Markovich wrote:
> gal yra atstovu is kokios nors kompanijos nesilankanciu news'uose? but
> malionu isgirst ka nors is ju

Tai ieškai kur specialiai mokėt brangiau? T.y. nori surast kuo daugiau
tarpininkų? Bent jau aš taip suprantu. Gi pasakiau pigiausią variantą -
nuosavas voipgate. Galima net pačiam susirink http://www.asterisk.org/.

http://www.asterisk.org/asterisk

Galimybės neribotos. Reikės landline telefono linijos, gero interneto
ryšio, eilinio nenaujo kompo, pci ar pci-e kortos adapterio turimai
telefono linijai ir speco, kuris visa tai sukonfigūruos. Su tavo minėtom
išlaidom pokalbiams, tai nenustebsiu, jei jau po pirmo mėnesio viskas
atsipirks.

Jei susidėsi su tarpininkais, tai va kas bus:

http://www.ntt.lt/article/archive/73/
http://www.spykas.com/LT.php?content=page&Id=353

>  - * Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės tarifų pridedama 0,40 Lt (su PVM).
>  - ** Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės tarifų pridedama 0,70 Lt (su PVM).
>  - *** Skambinant į šių šalių mobiliojo ryšio tinklus, prie minutės tarifų pridedama 1,00 Lt (su PVM).

O pats galėsi susiorganizuoti tokias kainas:

http://www.poivy.com/en/calling-rates.html

Čia kainos į daugelį šalių landline iš viso yra Free! Taip pat atkreipk
dėmesį:

If you use more than 5000 minutes a month, you can apply for a wholesale
account at http://www.voipwholesalecompany.com,offering A-Z termination
at very low rates!

Be to poivy paminėjau tik kaip pavyzdį, nes galėsi susikonfigūruoti kiek
tik nori voip provaiderių ir skambinti į kiekvieną iš šalių iš
pigiausias kainas siūlančio. Plius jei verslui reikia, kiekvienoje
šalyje gali įsigyti voip-in landline numerius, kad klientai galėtų tau
skambinti vietiniais telefonais. Žodžiu, tingiu toliau rašyt, begalės
galimybių.