Tema: Re: Tele2 gudruoliai
Autorius: Rimas
Data: 2009-03-04 18:21:48
Skirk elemetarius dalykus:

1. Mane apipisineja, bet as nuo pat pradziu su jais, as lojalus ir man pochui kad mane apipisineja.
2. Mane apipisinija ir as laikau juos gaidziais, bet kiti mane apipisines dar labiau (arba taip pat) ir uz tai jiems dar daugiau mokesiu.

Yra skirtumas?

Man yra. Va galetum lot jei as sakyciau: Ble prasneku tele2 tiek ir tiek, naudojuos internetu (sakykim turi) dabar nuejau, tai pasiule plana su kuriuo mokesiu dar daugiau.
Ot kokie gaidziai. Bet ka darysi, nors kitur pigiau, bet as su tele2 nuo pat pradziu, tai net nezinau. Liksiu su tele2.

Va cia tai ligonio sneka.

Siaip nezinau, kulturingiausi man kazkaip atrodo bite. Bent taip atrodo. Nes omnis su tele2 tai kaip mazi vaikai, uztenka reklamas per telika pasiziuret.
Bet bite taip pat kaip ir visi. Skambino cia kazkada. Ale super planas po 1cnt (tada net puslapi jo nebuvo). Pasirodo 1cnt tik i bite, kitur 19.
Pasirodo uz ta 1cnt turi sumoket 20lt (bijau sumeluot, bet atrodo neprakalbami) ir t.t ir pan. Pasiskaiciavau kad man gaunas ta pati fignia ir pasakau aciu.