Tema: Re: Tele2 gudruoliai
Autorius: Rimas
Data: 2009-03-04 16:08:08
Na mano supratimu duoda tau 100mb trafiko ir vsio. Narsyk kad ir po pornucha.
Ankciau paprastiems budavo duodama po 2mb trafiko, tai dabar ale akcija.

Citata: "Visiems TELE2 privatiems klientams kovo mėnesį suteikiama net 100 MB nemokamo duomenų srauto."
Apie jokius puslapius nieko nemimi.

Tik va kokio velnio raso privatiems, jei atsiunte sms ir man (pas mane verslas).
Tai nebus taip, kad isnaudosiu ta trafika siaip sau, o paskui sakys, susimokek berneli :)
Gal omnitel lygi pasieke :)