Tema: Re: COMM: Naudota Nokia N97
Autorius: Splitas
Data: 2010-09-17 00:21:00
Uzskubejau su pasisakymu, skelbimo ner dar, nes siaip  net nezinau ar kam ir reikes tokio (beje, namie ji laikau filmu pompinimui bei perziurai, njuzu skaitymui ir asmeniniam pastui). Studentui kokiam kursiniu rasyt,filmus ziuret visai tinkamas daiktas.

DaiGtas yra toks:
Asus A6R, pirktas gal kokiais 2006, be web kameros - gryno tokio neradau www.

Intel Celeron M 420 1,6GHz,
896 DDR2 SDRAM(papildyta)
HDD padaryti du diskai 56,9GB(visam sh... :)) ir 17,5GB sisteminiams failams.
15.4 in. WXGA.
CD/DVD skaito, bet kartais perrasymas jau stringa, po pravalymo kelis diskus dar perraso.
Baterija, na pusvalandziui be laido gyva būna, vienas ekrano lankstas paluzes, stringa darinejant.
Siaip - veikia, sukasi be strigimu ir kibimu, greitis su WIN XP visai padorus, sakyciau.

Kaina... NEĮSIVAIZDUOJU. :)

--
pagarbusis Splitas