Tema: Re: Buetooth ausine
Autorius: Karolis POLIKŠA <worekarolis@gpastas.lt>
Data: 2010-09-15 13:35:07
Naudoju sony DR-BT101. Dazniausia arba muzikos klausau arba geiminu. Labai
patenkintas kai reik nuo kompo staigiai kur nubegt ir nereik is laidu
nusiraizgyt, o beto ir gidi kas su kompu vyksta :) Laiko pakankamai ilgai,
tik nuseda gan netiketai, galetu anksciau pranesinet kad jau greit
uzsilenks. Nes led indikatorius ant ausies, nematau as jo :D