Tema: Re: Dual Sim telefonas
Autorius: .
Data: 2010-09-10 10:16:17
   Na, Samsungu tikrai bauvau patenkintas, isskyrus minetus tel .
perkrovimus, labai gerai laike, todel ir ziurineju kita Samsunga, tik,
kartoju, nezinau, kaip tie aparatai veikia realybeje .
  Dekoju uz linkus tOMZY .

   Bet, myPhone, lyginant su 1300 uz Samsunga / tiek mokejau, kai atsirado,
" pasidovanojau sau " 40 proga / su myPhone 6xxx. kuri pirkau tik del to,
kad staiga atsirado poreikis dar vienai kortelei uz dupem su intencija, jai
uz nebrangiai, tai negaila bus ismesti . O ismesti dar neteko, atlaiko
didelius kruvius jau septinta menesi ir dar nesiruosia stipt .

    Dar vienas mano myPhone pliusas : galima nustatyti smarkiai stipru
garsa, todel budilnika tenka isgirsti net po gero baliaus ir telefoniuka
galima laikyti gerokai toliau, nei kitus, pvz ., dirbant nesvarius darbus .

    .