Tema: Re: Dual Sim telefonas
Autorius: .
Data: 2010-09-10 09:45:20

   Sveiki, as irgi testuoju muyPhone nuo balandzio, koki tai 6xxx, o greta
Sams Duo 880 . myPhone : kroviklis amen po 2 krovimo, pirkt ne VNO niekur
nera . Islindo " salta paike " kontakte paciam telefone . Nenorejau siust i
garantini, pataisiau pats . Kroviklis tiko nuo A+A N95 . Per testavimo laika
buvo 2 x pakibes, bet esu juo patenkintas, nes :
 1 . abi kortos veikia be tel perkrovimu vienu metu, tik peradresavimus reik
daryt, kad nebutum " ner rysio zonoj " . Tai svarbu, nes zmones ima keistai
dometis, jei daug kalbi, nebuni rysy pase dienos . Neina padaryti taip, kaip
Samsunge - tipo, kt . korta laukia skambutis ar ar permest pokalbi kt .
korta ant holdo . Nzn, gal ne visiems modeliams .
 2 . Kraudavau myPhone 2 x per siena, atlaiko daug pokalbio minuciu, per
15 - 20 min batareikia karsta, bet, " prasitampe " kraunant, tempia iki
vakaro . Nokia, palyginimui, toku pat kruviu 1 SIM tekdavo krauti  per
pietus ir is karto po darbo .
 3 . Telefoniuku spaikainiai galima zaisti kase : daug x numestas bent is
metro, net 2 . Telefoniukui nieko . Veikia . Vienintelis nemalonumas - nuo
smugio issoka SIM is lizdo, tai tenka isjungt, istatyt atgal ir vej ijungt,
apsibraize, be abejo, bet veikia ir veikia .
 4 . Kaip uz dupem Lt, aparatukas mane smarkiai tenkina .

 Minusai : 1 . LABAI sunku rasyt SMS priprast, nes lagina neimanomai . Greit
rasant aplenki telefona 4 - 5 zenklais, lauki, kol pasimatys displejuje .
 2 . Pasnekovai keikiasi, / nuo naudojimo pradzios, dar nezaidus minetos "
kases " /, kad prastesniam rysy smarkiai krenta rysio - garso kokybe,
lyginant tuose paciuose taskuose N95, Sams D880,  SE P910i . As pasnekovus
girdziu gerai tuose pat taskuose, " nekapoja ", todel nemanau, kas pasnekovu
skundai labai jau taip pagristi .
 3 . Manasis modelis savos atminties praktiskai neturi, bet tai nera svarbu
naudojant atminties kortele .

      Uzvakar suvazinejau savo Samsunga, tad renkuosi tarp Sams B5722,
C3212, C6112   ir My - phone . Vakar buvau pasiryzes imti 9015Tv, bet "
taske " musu kaime jau nebebuvo . Samsungas baido telefono perkrovimais ,
kai reikia skambinti is antros SIM, o myPhone, zinau, kad tikrai galesiu
naudotis abiem SIM be perkrovimu . Dar idomu but 8810Tv, bet " veina
internetine krautuve " patampe uz nosies, pralaukiau diena, " mol, tiekejas
neturi ", pas juo buvo nebloga kaina .

     Taigi, mano supratimu, kokybe atitinka kaina .

       =DP=,  imesk idomesni kainyna . Parasysiu e - mail .

       Pagarbiai,

    .

On 2010-09-09 22:40, =DP= wrote:
> importuojame myPHONE, teo modelis visai nieko,
> pats dabar testuoju,kolkas problemu nera.

Tai gal info kokios galima? Ar guglu naudotis? Aciu.