Tema: Re: Kaip persikelti kontaktus is N85 i SE X10 mini pro
Autorius: padugne
Data: 2010-09-09 00:57:39
On Sun, 05 Sep 2010 13:23:31 +0300, Neringa wrote:

> Parasysiu ka isbandziau:
>
> 1)  jungiau per bluetooth, sinchronizuoti siu dvieju aparatu neleidzia.
> Aptinka, viens kita bet tuo ir baigiasi, jokiu failu perduoti neiseina,
> nei i viena nei i kita puse. Nezinau kame cia reikalas, zaidziau
> pusdieni, niekaip.

Tam abu aparatai turi palaikyt atitinkamus bluetooth profilius. Matomai
taip nera.

> 2) Galvojau imesiu kontaktus i Nokia atminties kortele, permesiu ja SE
> (tokios pacios korteles eina i siuos telefonus) ir nusikopinsiu i
> telefona. Bet kur tau, pirmiausia nokioj nera tokios opcijos kopijuoti
> kontaktus i atminties kortele, antriausia Nokios korteles SE neskaito.

Sitas labai keista. Nebandei SE korteles idet i nokia?

Seip bent jau mano Nokia E50 moka Contacts -> Options -> Copy -> To memory
card kas nukopijuoja visus kontaktus i SD kortele VCF failu pavidalu.

Toliau su jais galima elgtis labai ivairiai. Vienas budas - perdeti
kortele i X10 ir is jos importuoti. Bent jau vanilla android 2.x tai
daroma banaliai kontaktuose paspaudus ant menu ir pasirinkus "import/
export" ir pasakius kad is SD korteles. Persikopijavo tiesiog idealiai, su
visais X telefonu, remarkais ir visais kitais reikalais.

Jei korteliu perdet neiseina, tai nokia visada galima pakabint ant USB
kabelio ir minetus VCF failus nusiurbt i kompa. Tada vietoj jos pajungt
X10 ir lygiai taip pat ikraut i jos SD kortele.

> 3) bandziau per PC, su nokia prisijungiu per PC suite programa, su SE
> per PC companion programa. Visus 850 Nokios kontaktus matau, juos
> nukopinu i folderi savo PC (vCard failai) permetu folderi i SE. Kol SE
> prijungtas prie PC , kompiuteryje matau ta faila su adresais, atjungiu
> ir SE to folderio nerandu. Bandziau deti i skirtingas vietas, nebuna jo
> SE arba variantas, kad nezinau kur deti arba kur ieskoti (gal sitoj
> vietoj kas is sitos SE serijos zinovu pagelbes)

O jei tame SE pasakyt kad nori belekoki kontakta exportuot ir pajungus
prie kompo paziuret kuriam folderyje jis tai daro? Tada i ta pati folderi
per kompa suverst nokios kontaktus ir po to atjungus nuo kompo beigi
primountinus kortele importuot?

--
kthxbai.