Tema: Re: Kaip persikelti kontaktus is N85 i SE X10 mini pro
Autorius: Neringa
Data: 2010-09-05 13:23:24
Parasysiu ka isbandziau:

1)  jungiau per bluetooth, sinchronizuoti siu dvieju aparatu neleidzia.
Aptinka, viens kita bet tuo ir baigiasi, jokiu failu perduoti neiseina, nei
i viena nei i kita puse. Nezinau kame cia reikalas, zaidziau pusdieni,
niekaip.
2) Galvojau imesiu kontaktus i Nokia atminties kortele, permesiu ja SE
(tokios pacios korteles eina i siuos telefonus) ir nusikopinsiu i telefona.
Bet kur tau, pirmiausia nokioj nera tokios opcijos kopijuoti kontaktus i
atminties kortele, antriausia Nokios korteles SE neskaito.
3) bandziau per PC, su nokia prisijungiu per PC suite programa, su SE per PC
companion programa. Visus 850 Nokios kontaktus matau, juos nukopinu i
folderi savo PC (vCard failai) permetu folderi i SE. Kol SE prijungtas prie
PC , kompiuteryje matau ta faila su adresais, atjungiu ir SE to folderio
nerandu. Bandziau deti i skirtingas vietas, nebuna jo SE arba variantas, kad
nezinau kur deti arba kur ieskoti (gal sitoj vietoj kas is sitos SE serijos
zinovu pagelbes)
4) Tada bandziau per Gmail'a. Kadangi SE adresine galima sinchronizuoti su
Gmail'e esancia adresine, pamaniau, jog ten imetus visus adresus ir
susinchronizavus su telefonu viskas bus o.k. taip ir yra, bet is PC
issaugoto folderio su 850 numeriu i Gmail'ini adresu folderi ideti leidzia
tik po viena. Kazkoks absurdas. Norint sumesti visus 850 adresatu man reiks
klikinti pele maziasia 3400 kartu, nes norint ideti viena adresata reikia
4kliku. Visa nakti reiktu sedet.

Sedziu be minciu, kazkoks shudas, atrodo, kad konkurentai turetu pasirupinti
kad pakeitus branda permesti kontaktus butu paprasta, o cia ne. Jei
nepermesiu teks mesti lauk SE ir ieskoti naujos Nokios nes kontaktai siuo
atveju svarbiau uz telefona, o laiko ir kantrybes tiek dirbti kad permesti
nera :(
Prie SE dezuteje radau kazkoki serviso numeriuka, neva kreipkites jei reiks
pagalbos su SE. Skambinti galima tik darbo dienomis, ryt bandysiu, jei nieks
nieks kitas nepades.