Tema: Re: BlackBerry Pearl 9105
Autorius: Murzilka
Data: 2010-09-04 16:11:45
Nu kad naujesniuose jau neber to rutuliuko... Su trackpadu valdomi jie. Del
mazumo tai irgi pakankamai gincytinas dalykas, tas Pearl ne toks jau ir
mazas, nor man asmeniskai ir mano 9700 labai jau patogiai ir maloniai
rankoje guli. O del QWERTY - tai ir messengeriai patogesni neudojime ir
laiskus maloniau rasosi :)