Tema: Re: BlackBerry Pearl 9105
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-09-04 12:10:09
oooo:)na telefonas tourch neblogas, kiek bugovas kol kas del bbos 6 bet
manau keliu menesiu begyje viskas susitvarkys,
tai visada buna ir buvo:)
na telefonas pakankamai didelis ir pakankamai sunkus(na skiriasi 40 gramu
nuo 9700 arba 30 gramu nuo 9000), na bent pirmom akimirkom jauciasi jo
didelis svoris, bet
po kiek laiko tas pastebejimas tampa nepastebejimu:)
na o didelis bb man asmeniskai privalumas:) as esu didelis ir plastaka
didele:)