Tema: Re: Xperia X10 vs BB Bold 9700
Autorius: Dm
Data: 2010-07-28 14:36:14
jei liaudiskai tai tau praneshama I BB apie emailo gavima I serveri tuo
paciu momentu kai tas emailas ta serveri ir pasiekia. skirtingai nuo tarkim
email readeriu kuriuos gali isjungt ir jis netikrins emailo tuo momentu.
o cia nori nenori,  bet matai, kad yra naujas emailas. o jei yra naujas
emailas reiskia butinai reik ji perskaityt. Svarbu ten ar ne suzinai jau
poto. bet laiko atima pzdc kiek. Aisku yra kompanijos kurios labai megsta ta
marazma su emailais. Viskas pas juos emailais sprendziama. Tada OK, BB kaip
tik tas dalykas kuris reikalingas.