Tema: Re: Xperia X10 vs BB Bold 9700
Autorius: Hammer
Data: 2010-07-27 04:33:01
kaip tai X10 ne touch screenas ? Va turiu dar panosei X10, butu nieko
telefas, bet toks jau tupas, viskas daroma per interneta, nori ilyst i
kalendoriu, turi pirma prisiregint google sistemoj, nori dar ka padaryt, vel
lendi i neta... Zodziu ablomas ne telefas, dar ir ziaurios parkes su
synchronizacija kontaktu. Patarimas, nepabandes, nepirk, as va pameginimui
pasiemiau ir nesiu atgal...