Tema: Re: Q: Del Xperia X10
Autorius: padugne
Data: 2010-07-09 11:29:55
On Fri, 09 Jul 2010 11:22:11 +0300, Ramucio wrote:

> Jo man irgi labai keisti pasirode ju plastmase, o meniu tikrai tuo metu
> visiskai nebuvo dadirbtas, arba gal jis ir "dadirbtas" toks pat :)
> neciupinejau jau prekeybines versijos.

Realiai tai jiems reikejo imt pavyzdi is analogiskoje finansineje
situacijoje esanciu motoroleriu. Jie savo droid/milestone isleido su
"vanilla" android 2.0 be jokiu ten motobluru ir pan nesamoniu. Uztat
tiesiai po 2.0 prezentacijos (buvo apskritai pirmas devaisas), beveik be
bugu ir sutaupytus pinigus ikiso i kokybiska korpusa ir hardwara.

--
kthxbai.