Tema: Re: Q: Del Xperia X10
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-07-09 09:53:22
Rimtai tas X10 toks shudas? Su ericssonais draugauju koks desimtmetis, progresas tikrai ne i gera. Blemba as X10 norejau griebti per sita Omnio akcija -60proc http://www.omnitel.lt/privatiems/akcijos-ir-pasiulymai/akcijos/ismanieji-telefonai/46089  Galu gale gi X10 aprate sedi tas pats Androidas, kas jame gali buti kitaip, nei kitam Androide? Nu neskaitant kad versija sena, tik 1.6.