Tema: Re: Omnitel savitarna "apskaita" - kokia prasme?
Autorius: d@lgis
Data: 2010-06-11 12:42:47
Pagaliau sulaukiau: "Dovanotam arkliui i dantis neziurima" arba  "Mano
silke, kur noriu, ten kabinu"

Omnitel:
"Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad "Omnitel" savitarnoje rodomas tik
mokėjimo plano suteikiamas pokalbių laikas.
Jeigu Jūs pasinaudojote akcija, kuri suteikia papildomų minučių, šios
minutės "Omnitel" savitarnoje nerodomos."

Esme tame, kad suteikta 500 minuciu   uz 35 Lt, taciau yra diiiidelis
itarimas,
kad jos subyra daug greiciau , negu pries tai buvusios 200, bet su apskaita.
Pasitikrinti itarima nera jokiu galimybiu - tik uzvedant savo apskaita....